11/26/2009

Vihane Aconcagua


Kui te arvate, et meil on siin internet ja seega lust ja lillepidu, siis eksite rangalt. Jah, uhest telgist on voimalik hirmkallis blogimine aga muud asjad on vahem toredad. Naiteks on meil juba kolmandat paeva tuul umbes 40m/sek. Aconcagua on hullult vihane kogu maailma peale. Siit Plaza de Mulase baaslaagist (4300m) on naha noelteravad mustad tipusakid, mis ei ole mitte lumega kaetud vaid sona otses mottes jaised. Minu lemmik on kohalik peldik, kus auk moodustab enamuse plastikputkast ja kukitamiseks tuleb ukse kulge kinnitatud koiest kinni hoida. Arvake ara kui monus on seda teha hapnikuvaeguses kopsudega:( Esimesel ohtul kohale joudes ei olnud meil telke ja seega oobimisime koik koos suures soogitelgis. Tana oosel oli meil Krisliga oma telk, mis ahvardas kull oosel mitu korda minema lennata. Tana hommikul uritasime tousta grupivarustusega jargmisesse vahelaagrisse Canada (4900m) aga minul tuli poolelt teelt tagasi poorduda. Esiteks on minu pulss juba mitmendat paeva liiga korge (stabiilselt 120) ja tousul muutus lisaks sellele ka ebauhtlaseks. Seega on minu jaoks hetkel tipp rohkem, kui kahtlane. Poole tunni parast lahen arsti juurde ja siis selgub, kas uritan homme uuesti voi kobin oma asjadega alla tagasi. Aga muud olulised naitajad on mul tugevalt ule keskmise ( me oleme siin pidevalt arsti jarelvalve all), mingi vaga oluline saturatsioon on 85 ( see on hapniku sisaldus veres) ja vererohk ilus 130/80. Kopsud on kontrollitud, sudameloogid kenad ainult, et magi ei taha mind vist sel korral. Vastavalt toimuvale olen ma taas internetiuhenduses kolme paeva parast nii uhel kui teisel juhul. Tunnistan ausalt, et kui poleks grupis Peepu, oleksin ma juba ammu alla kolinud.
Aga oleme selles tormis roninud uhe raskema etapi Confluentsiast Plaza de Mulasesse ja siin ma nuud olen. Edasi peaksid tulema kolm vahelaagrit: Canada, Nido ja Kolera. Tipp voiks heal juhul saabuda seitsme paeva parast. Olge tublid ja arge minu parast muretsege. Olen koige ettevaatlikum inimene maailmas ja oskan vaga tapselt oma tervist ja jouvarusid kontrollida:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar