12/12/2012

Saarepiigade viimased uudised

Täna kell 14.30 sain Tallinna Loomade Hoiukodust kätte Saarepiiga nr 806, kes läks otsejoones Tallinna Loomade Kiirabisse dr Kairi Lüüsi hoole alla. Kiisul tehti vereanalüüs ja esmane läbivaatus. Hommik on õhtust targem, aga midagi hullu ei paistnud. Silmad ja nina on vesised, kassil on vedelikupuudus ja tema kaal oli täiskasvanud kassi kohta tagasihoidlik 2,4 kg. Kiisu on tilgutite all turgutust saamas ning saab vitamiinisüste ja ravi. See oli minu esimene lähikontakt temaga ja mind tõeliselt üllatas, kui rahulikult ta ennast autosõidul üleval pidas. Vaatas on suurte ümmarguste silmadega ainiti mulle otsa, ise vurruotsani süsimust. Puurist paistsid ainult need kaks silma. Temal on uus kodu olemas. Liisu ja Lauri juba ootavad Saarepiigat nr 806 ja kiisu saab oma päriskodu. Heal juhul juhtub see homme pärastlõunal.

Tallinna Loomade Hoiukodu kiituseks pean ütlema, et kuidagi olid nad Saarepiigale kiibi ära pannud ja kiisu sai kaasa kupongi, millega uus omanik saab tulevikus ära teha kompleksvaktsiini ja steriliseerimise täiesti tasuta. Proua, kes Saarepiiga mulle üle andis, oli tõesti igati hooliv. Ma väga loodan, et ka homme on nii tore päev!

Teine süsimust Saarepiiga teeb sama teekonna läbi homme hommikul. Lähen talle järele kell 10.00. Tema tervis pole Lara sõnul ka suurem asi, lisaks on tal tiinusekahtlus. Päris täpselt siiski keegi ei tea. Olin põhimõtteliselt valmis ka tema täna kaasa võtma, aga minu jaoks oli valmis pandud ainult see üks. Nii oli ka varem kokku lepitud st pidin kõik kolm kassi kätte saama kolmapäeval. Saarepiiga nr 801 läheb peale arsti juures käimist hoiukoju Olga hoole alla. Olga on üliarmas inimene, kes kogu südamest kõigile kolmele kiisule kõik need päevad kaasa tundud. Ta helistas mulle juba eile, et tuba on kiisu jaoks valmis ja tema ootab väga. Saarepiigal nr 801 on terendamas ka päris oma kodu Saaremaal. Esialgu aga ravime kassi terveks ja teeme need tiinuse asjad selgeks. Saaremaal on teda ootamas Liina, kes on küll natuke murelik võimaliku kassipere juurdekasvu pärast. Näis, äkki Saarepiiga ei olegi tiine. Igal juhul on Saarepiiga nr 801 kuni aasta lõpuni Olga juures sotsialiseerimisel.

Kolmas Saarepiiga, ehk siis ilmselgelt tiine triibik nr 808, läheb otse Loomade Hoiukodust homme kell 15.00 Märjamaale Ruthi juurde. Ruth saab siiski pakkuda vaid hoiukodu, tema juures on juba üks abivajaja. Kirjutan sellest peagi pikemalt. Eks me hakkame siis kõik koos nuputama, mis kiisust edasi saab. Saarepiiga nr 808 oli minu sõber juba tänaval. Tema oli neist ainus, kes oli nõus peost toitu sööma. Lõi küll korra käpaga, et ma aru saaksin: "Ma ei ole mingi sülekass, et mind peost toidad! Ma olen tänavakass ja palun pane see toit nüüd maha." Aga ta ei karda inimesi ja temaga sõbraks saamine saab olema vast lihtsam. Sellest kassist ma kirjutan peagi ühe pikema loo. Ehk aitab mõnel heal inimesel ära tunda, et just see kiisu on tema jaoks. Ruth oli nõus Saarepiigale homme ise järgi tulema. Minu käest saab ta kaasa XXL puuri, et ikka kassiemme koos tulevaste poegadega ära mahuks.

Niisiis on Saarepiigade seis hetkel pigem hea. Kiisude elu on habras ja keegi ei tea, mida toob homne päev. Kõik, mida me teha saame, on hoolimine. Ja Saarepiigad teavad, et hoolivaid hingi on neil tuhandeid. Just täpselt nii palju on nende blogilugu loetud ja Facebookis jagatud. Kiisud on teile tänulikud.

Lõpuks pisut minu Tibust ka. Tema tuli üleeile puurist välja, hõivas oma toa ja eriti armas koht on diivanitagune. Just päevasel ajal. Meil on selline tore mäng, et viskan toidukrubilad maha ja siis tuleb diivani alt üks väga pikk must käpp ja korjab need kiiresti kokku. Kui käpake liiga lühikeseks jääb (no ma teen ikka nii, et jääks), siis tuleb varsti järgi üks süsimust nina. See on meie lemmikmäng. Aga õhtul on Tibu julgem. Magab roosa padja peal või ajab taga sulehiirt. Ikka nii, et neli käppa taevapoole ja vahepeal kukerpalli ka. Pai tegemisega veel lood head ei ole, võpatab ja tõmbub eemale. Ma liiga palju ei sunni, küll see pai varsti ka vabatahtlikult tuleb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar