4/07/2015

Poiss sõitis eile oma koju ja on nüüd Olle

Vot selline tore uudis meil. Poiss, ehk eilsest õhtust alates Olle, on nüüd Tiiu pere kass ja paremat kodu poleks ma tõesti osanud talle oodata ega loota. Seal on tal uus sõber Kusti, kes on kogemustega kodukass. Peres on koer ka, seega on Ollel hea kodune tunne.

Eile oli ikka väga rõõmus ja ülimalt kurb õhtu minu jaoks. Kui Poiss (no las ta siis olla minu jaoks ikka veel Poiss) oma roosas puuris minema sõitis, nutsin ma ikka oma paar tundi. Inimene on imelik, teab küll, et see on absoluutselt parim variant ja suur rõõm tänavakiisu jaoks oma kodu leida, aga ikka on kurbus hinges, sest Poisi seletamist ja põnts-põnts-põnts samme ei ole enam kuulda.

Tütar Anna ütles minu nutulaulu kuuldes resoluutselt, et tema mitte ühtegi kassi enam minu juurde hoiukoju tuua ei lase, sest ma ju hakkan neid kõiki hullult armastama. "Ainult sinu ratsionaalne mõistus päästab, sest muidu oleksid sa varsti kuue kassiga (minimaalselt) proua, kellega keegi suhelda ei taha," oli tema lohutav kommentaar. Õige on see, et igale kassile peab jätkuma lisaks armastusele ka aega ja tähelepanu.

Hoian Poisile ja Tiiu perele pöialt, sest eks iga uus algus ole raske nii tulijatele kui olijatele.

Siin viimased fotod Poisi ja Päti pikutamistest ning uued pildid ja uued lood tulevad juba Olle uuest elust.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar