3/01/2015

Plika leidis kodu!

Selle nädala kõige parem uudis: Plika läheb peagi oma päris koju proua Anu juurde Haapsallu!
Rääkisin Plikale uudise ära ja selle peale lubas ta esimest korda päris ilma ettevalmistuseta pai teha. Lihtsalt niisama, ilma krevettide ja muu ahvatluseta. Vot, mida üks päris kodu kassile tähendab. Me siin koos ikka veel rõõmustame ja mäng on hoopis uue hoo sisse saanud.
Mida siis Plika tänaseks oskab ja veel ei oska:
"Kui minuga enne natuke juttu ajada, siis pai võid teha. Sülle ma veel ei taha. Küll ma ise ronin, kui on õige inimene ja õige aeg."

"Näed, nii ma vaikselt sinu juurde tulen. Palun saa aru, et ma kohtusin inimesega alles mõned nädalad tagasi. Kui sina esimest korda elus kassiga kohtud, siis sa ju ka luurad enne."

"Süüa tõid? Ma armastan krevette kõige rohkem, aga kõik muu sobib ka.  Ma olen väga tilluke, võrreldes vennaga vähemalt, seetõttu olen ma väga ahne väike kass ja kui ma krevette saan, siis võib minuga juba kõike teha. Pai ja kammimine ja rohi turja peale…"

"Ma oskan e-kirju saata, näiteks zzzzzzzzzz kirjutada. See töö võtab küll näost siniseks, eriti kui vend samal ajal  diivanil vedeleb ja mitte midagi ei tee."

"Ma olen väga puhas kass. Vaata, kuidas mu kasukas läigib!"
"Ma oskan väga kõvasti nurruda. Näuguda oskan ka, aga seda ma ei tee. Pole nagu põhjust olnud. Näiteks kui inimene köögis askeldab, siis mina laman laua all ja nurrun. Ma olen kiita ka saanud selle eest. Laua peale ei tohi ronida, et te teaksite."

"Loomulikult oskan ma mängida! Seda ma võin teha hommikul ja õhtul ja öösel. Kui mul on mängu tuju, siis tulen ise sinu juurde, nuusutan su üle ja võin isegi sülle ronida. Päeval ma magan."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar