3/22/2015

Poisil jäänud veel kuu aega oma kodu leidmiseks

Poiss on tubli kass. Paraku ei ole keegi teda veel oma kassiks tahtnud. Üks pere käis küll teda vaatamas, aga nemad vist otsisid sellist kassi, kes uksele vastu jookseks ja kohe suure tänutundega ennast kaasa võtta paluks. Murelikuks teeb mind tõsiasi, et Poisil on jäänud minu hoiukodus olla veel üks kuu. Kui ta selle ajaga omale päriskodu ei leia, siis tuleb tal Kassiabi kassituppa ümber kolida, sest mina sõidan ära. No selline kurb seis meil.

Kui Plika oma päriskoju sõitis (plika on nüüd tegelikult Ronja ja on juba paar nädalat Haapsalu tüdruk) otsustas minu Tibu, et ta võib nüüd II korruse ukse lahti teha ja taas majaproua positsiooni taastada. Mitte, et ta Poisi suhtes mingit huvi või hoolimist üles näitaks. Ei, teismeliste kantseldamine jäägu meeste mureks. Seda viimast võtab minu Pätt täie tõsidusega.

Mulle tundub, et loodus on minu kasside puhul pisut sassi läinud, sest hoopis täiesti isasest Pätist on saanud Poisi emme ja suur jumal. Poiss on minu Pätti kogu kassihingega kiindunud ja ei astu ühtegi sammu ilma tema nõusolekuta (teatud häälega kurr). Teiseks on Pätt võtnud oma südameasjaks Poisi eest hoolitsemise, mis väljendub igapäevastes kõrvade pesemise protseduuris, kallistamise tunnikeses ning paar korda nädalas võetakse ette tõeline pesupäev. Siis lakub Pätt Poisi sabaotsast ninani üle. Põhjalikult. See, millise näoga Poiss Pätti vaatab… Vot see on tõeline armastus:)

Niisiis, tänaseks 7 kuud vana, pehme ja karvane suurte käppadega kassipoiss otsib kodu. Ideaalne, kui seal kodus oleks juba üks kass, keda armastada ja kellele uues olukorras toetuda. Koer võib ka olla, sest oma tähelepanu jagab Poiss lahkelt ka minu labrador Atsile. Ükspäev näiteks üritas ta samamoodi Atsi kõrvu puhtaks lakkuda, nagu Pätt temaga teeb. Poisist ei saa sellist sülekassi, kes igale võõrale uksele vastu jookseks ja sülle roniks. Küll aga jookseb ta tümps-tümps-tümps sinuga igal pool kaasas, ajab sind oma trikkidega naerma ning tema usalduse ja armastuse väljateenimine on suur au. Mitte vastupidi.  Ma palun kassihaldjaid, et Poiss leiaks kodu, kus ta tohib kass olla.

Salvestasin mõned dokumentaalkaadrid, et näeksite kui vahva tegelane on Poiss. Esimeses filmis on Poiss pahane, et televiisoril pole puuteekraani ja pilti ei saa käpaga juhtida.


Järgmine videolõik on filmitud ühest meie harjutustunnist umbes kolm nädalat tagasi. Siin katsetab Poiss pai värki ja mina proovin rääkida hästi peenikese häälega, nagu Maria Kassiabist õpetas.

Vaata: http://youtu.be/lagfHrAWPa0

Viimases videolõigus näitab Poiss, kuidas mängimine käib, segab Päti lõunauinakut ja saab selle eest pisut sugeda

Vaata: https://www.youtube.com/watch?v=AGttOlZVJjM&feature=youtu.be

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar