6/09/2010

Homme viimane võimalus

Täna hommikune sms vastuseks minu ahastavale palvele, et ärge veel loobuge:)

"Ei, ma pole loobumisest midagi rääkinud. Ootame endiselt akent ja öösel lähme jälle välja. Meil nüüd 4 päeva Meteos täis. Saime siin kaerahelbeid söögiks, rõõm suur. Moraal on kõigil kõrge ja tahtmine suur."

Ja natukese aja pärast:
"Parandus, täna Meteos juba 5. päev, homme 6-s. Kui tippu jõuame, siis jääme 7ndaks ka veel:) Lund sajab nagu jõuluajal. Kõik, kes saabuvad Meteosse, lähevad tagasi. Meid vaadatakse juba veits imelikult:)"

Vähemalt loogika neil veel töötab (täna 5. homme 6. ja ülehomme 7.päev...)

Vahepeal helistas alt külast Alar. Ütles, et ajaviiteks. Minu arust ei ole nad 24h maganud, vähemalt Priit väidetavalt ei ole. Alati kui nad mulle helistavad, siis algab jutt sellega, et teeme kaminasse tule...Mingil põhjusel see tuli neil kaminast ikka vahepeal ära kustub. Ei tea küll miks:)

Aga õhtupoolikul tuli ülevalt Meteost järgmine sõnum:
"Siin on tuulevaikus, imetleme Kazbeki tippu üle pika aja. Soe on, eks näis kuidas see homset mõjutab."

Vaatasin ilmateadet ja tõesti mingi väike lootus homme hommikul on olemas. Võimalus lõppeb pärastlõunal tugevama lumesajuga. Järelikult on hea startida hiljemalt kell kolm öösel ja üritada tippu enne keskpäeva. Nad on kõik tugevad ja kiired ronijad, ehk jõuavad. Info ilmaprognoosi kohta on neile edastatud ja nüüd ei jää muud üle kui kõiki Kazbeki mäevaime paluda, et nad võimaluse annaks.

Priit ja Indrek saatsid sms-i, et lähevad homme Tbilisisse. Ma soovitan neil lõunani ära oodata. Isegi kui teised üleval homme tipu teevad arvan ma, et tulevad ka samal päeval otse alla külla välja. Kui muidugi mingi jõud veel alles. Kui tippu teha ei õnnestu, siis on kindel allatulek.

Raulilt tuli just minu ilmateatele järgmine vastus:
"Ok, olimegi valmis umbes kolme ajal minema, eks siis homme paistab."

Selleks korraks siis side lõpp.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar