11/27/2009

Aconcagua hakkab leebuma

Peale eilset blogimist laksin arsti juurde, kes mootis jarjekordselt valja koik super naitajad va pulss aga joudsime koos jareldusele, et ju ma siis olengi selline kuumavereline:). Maega tuleb sobraks saada ja nii ma siis votsin tana oma kaks turvameest, Peebu (kes muide kirjutab siin korval oma blogi) ja Alari ning tegin plaanivalise matka suunaga Canada vahelaager. Sellelt samalt teelt olin eile tagasi poordunud. Tana laks koik ideaalselt, tegin oma tempot ja jalutasin rahulikult 4700m korgusele.
Tana on juhtunud kaks head asja: lounaks saime pizzat ja kohe lahen pesema. Nimelt on Plaza de Mulase laagris elu vahepeal edasi lainud. Meie passime oma grupiga veel tana siin, homme asume teele Canada suunas sh mina. Nuud ma toesti ei tea, millal jalle kirjutada saan ja kas siis on tipp tehtud voi tuleb minul voi ka ilma tottu koigil loobuda. Seega: hoidke poialt. Mina olen natuke Aconcagual lahemal:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar