12/28/2009

Hüvasti, Anconcagua!

Olen tagasi Eestis ja pühadki juba seljataga. Esialgu ei klappinud minu aeg kuidagi kohaliku ajaga ja nii ma elasingi Argentina rütmis veel umbes nädala pärast naasmist. Nüüd on tasakaal leitud, Eesti lumised metsad taasavastatud ja aeg Aconcaguaga hüvasti jätta. Kuidas paremini saaks ma seda teha, kui kaunimate fototega sellelt karmilt ja alistamatult mäelt. Siin need on, Aconcagua 2009.


Plaza de Mulas- baaslaager 4300m kõrgusel.


Seal kusagil on Anconcagua tipp...


Paha tipumüts- homme on oodata tormi!




päikeseloojangud Aconcagual


Seal kusagil asub Canada laager... Vaade Plaza de Mulasest


Lumetorm Canada laagris


Kuri mägi Canada laagris vahetult enne minu tagasipöördumist


Minu lemmik!- köiega peldik Plaza de Mulase baaslaagris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar